روزی جدید فرا رسیده است
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

 

deborah.yasiblog.com_87ahei_1.jpg

 

 

 

 

زمانی بس طولانی در انتظار بودم

 

برای وقوع معجزه ای

 

همه گفتند ، مقاوم باش

 

صبر داشته باش و اشکی مریز

 

در میان تاریکی و خوشی ها

 

می دانستم که موفق می شوم

 

و دنیا در این تصور بود که من خسته شده ام

 

اما من در انتظار تو بودم

 

اکنون سکوت کن

 

نوری در آسمان می بینم

 

که در حال کور کردن من است

 

نمی توانم باور کنم که فرشته ای مرا نوازش کرده است

 

همراه با عشق ؛

 

بگذار باران فرو ریزد

 

و اشکهایم را بشوید

 

بگذار روحم را لبریز کند

 

و ترسهایم را غرق خود کند

 

بگذار دیوار ها را ویران کند

 

برای خورشیدی نو

 

روزی جدید فرا رسیده است

 

جایی که تاریکی حکمفرما بود ، اکنون روشنایی است

 

جایی که رنج و محنت حکمفرما بود ، اکنون شادی و

 

مسرت است

 

جایی که ضعف و سستی بود ، در آنجا نیرو و قدرت

 

یافتم

 

تمامش را در چشمان پسری !

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت15:27---17 تير 1390
سلام دوست خوبم.





وب عالی داری .اگر دوست داشتی به من هم سر بزن.ببین دوست عزیز تو که وب داری اگه می خوای ازش درآمد هم داشته باشی برو به لینکی که گذاشتم و ثبت نام کن و مثل من شروع به جمع کردن زیرمجموعه و گذاشتن بنرهای تبلیغاتی در وبت کن.ضمنا اگر تونستی به وب من برو و روی تبلیغات ها کلیک کن.











http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7985







موفق باشی



سارا
ساعت20:53---16 تير 1390
سلام
وبلاگت خوبي داري لطف كن از آهنگ هاي فرزاد فرزين براي دانلود بزار.. دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 270670
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1